Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği » DUYURULAR » Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Başvurusu 9 Ekim`de Sona Eriyor…!!!

Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Başvurusu 9 Ekim`de Sona Eriyor…!!!

Mahalli İdarelerde görev yapan ve 04/07/2009 tarih ve 27278 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan “Mahalli İdareler Personelinin Görevde Yükselme ve Unvan Değişikliği Esaslarına Dair Yönetmelik” şartlarını taşıyarak, eğitime katılmak isteyen mahalli idare çalışanlarımızın başvurularını 09.10.2009 günü “Anadolu Üniversitesi, Açıköğretim Fakültesi e-Sertifika Programları Koordinatörlüğü Yunusemre Kampüsü 26470 Eskişehir” adresinde olacak şekilde göndermeleri gerekmektedir.

Başvurular internet ortamından yapılacak olup http://e-sertifika.anadolu.edu.tr/Basvuru.htm adresinden çok daha detaylı bilgiler alabilirsiniz.

Ancak kısaca başvuru yapılırken aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir.

1. Adım: İnternet Başvurusun Yapılması:
2009 Güz Dönemi e-Sertifika Programlarına kayıt başvuruları 21.09.2009 – 09.10.2009 tarihleri arasında yapılacaktır.
Kayıt başvurusu yapabilmeleri için adayların geçerli bir e-posta adresine ve kendilerine ait jpg formatında taranmış vesikalık bir fotoğrafa sahip olmaları gerekmektedir. Başvuru işlemleri de dahil olmak üzere bütün bilgilendirmeler e-posta aracılığıyla gerçekleştirileceği için posta hesabının aktif olmasına ve posta kutusunun dolu olmamasına dikkat edilmelidir.
Uyarı: Fotoğraf, cepheden son altı ay içinde, başı açık, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş net bir fotoğraf olmalıdır. Bu niteliklere uymayan fotoğraf ekleyen adayların kayıtları yapılmayacaktır.
Adaylar internetten kayıt başvurusu esnasında “kayıt başvuru formu” nu dolduracaklar, .jpg formatında taranmış vesikalık fotoğraflarını belgeye ekleyecekler ve yazıcıdan dökerek imzalayacaklardır.
Öğrenciler bir sertifika döneminde sadece bir e-Sertifika programına kayıt yaptırılabilirler. Sertifika programı süresince kişisel bilgilerinde (adres, sınav merkezi vb.) değişiklik yapamazlar.

2. Adım: Sertifika ücretinin bankaya ödenmesi:
Sertifika bedeli aşağıda belirtilen iki seçenekten biri tercih edilerek ödenecektir.
Adaylar başvuru formunu ibraz ederek, Vakıflar Bankası’nın herhangi bir şubesine sertifika bedelini elden ödeyebilecekleri gibi kredi kartı ile banka şubesine gitmeye gerek kalmadan internet üzerinden de ödeyebilirler.

3. Adım: Kayıt evraklarının Anadolu Üniversitesine gönderilmesi:
İnternetten kayıt başvuru formunu, bir lise ya da yüksek öğretim diploma fotokopisini ve banka dekontunu 09.10.2009 tarihine kadar Anadolu Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi e-Sertifika Programları Koordinatörlüğüne posta yoluyla gönderen adayların kayıtları tamamlanacaktır. İnternetten kredi kartı ile ödeme yapan adaylar banka dekontu yerine ödeme bilgisinin çıktısını göndereceklerdir. Kayıt evraklarını göndermeyen adayların başvuruları değerlendirilmeyecektir.
Uyarı: Daha önce e-Sertifika Programlarına katılan öğrencilerin kayıt yenilerken ya da yeni bir programa kayıt yaptırırken tekrar diploma fotokopisi göndermelerine gerek yoktur.
Engelli katılımcıların sağlık raporlarının aslını ya da fotokopisini diğer belgelerine ekleyerek e-Sertifika Programları Koordinatörlüğüne göndermesi gerekmektedir. Bu katılımcılarımıza sınav sırasında yardımcı gözetmen verilecektir.

4. Adım: Kayıt sonucunun öğrenilmesi:
Başvuru işlemlerini tamamlayan öğrenciler kayıt süresinin sonunda kayıt işlemlerinin tamamlandığına dair e-posta ile bilgilendirilecektir.