Yılın İlk İftar Yemeği Trabzon’da Yapıldı.
Birliğimizce geleneksel hale gelen iftar yemeklerinin bu ramazan da ilki 12 Ağustos 2010 Perşembe günü Trabzon’da yapıldı. İftar yemeğine, Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği ve Trabzon Belediye Başkanı Dr. Orhan Fevzi GÜMRÜKÇÜOĞLU, Birlik Genel Sekreteri Halil MEMİŞ, Trabzon Milletvekilleri Mustafa CUMHUR, Cevdet ERDÖL, Sağlık Bakanlığı Müsteşarı Prof. Dr. Nihat TOSUN, İller Bankası 17. Bölge Müdürü Şükrü AYGAR, Ulaştırma Bölge Müdürü Nurettin AYDIN, TUİK Bölge Müdürü Sabahattin SARI ile çok sayıda belediye başkanı ve meclis üyesi katıldı.
Oldukça yoğun bir katılımın gözlendiği iftar yemeği sonrası bir konuşma yapan Birlik Genel Sekreteri Halil MEMİŞ, katılımlarından ve gösterilen ilgiden dolayı teşekkür etti. Ramazanın herkes için hayırlı olmasını diledikten sonra sözü Birlik Başkanı Dr. Orhan Fevzi GÜMRÜKÇÜOĞLU’na verdi.
Başkan konuşmasında, ramazan ayının birlik, beraberlik ve hoşgörü ayı olduğunu, bu bağlamda belediyelerimize çok önemli görevler düştüğünü belirtti. Belediyelerimizin çok zor şartlar altında hizmet üretebildiklerini, ancak bu zorlukları yenecek azim ve kararlıklarının bulunduğunu ifade ettikten sonra yemek duasını yapmak üzere sözü Dörtyol Belediye Başkanı Cevat BİRİNCİ’ye verdi.
İftar yemeği sonrası yapılan duanın ardından katılımcılar bir süre sohbet ettikten sonra toplantı sona erdi.











