Artvin’deki İftar Yemeğimiz Hopa’da Yapıldı.

Birliğimizce bu yıl iftar yemeklerinin dördüncüsü 17 Ağustos 2010 Salı günü Artvin İli Hopa İlçesinde yapıldı. İftar yemeğine, Doğu Karadeniz Belediyeler Birliği Genel Sekreteri Halil MEMİŞ, Artvin İli Belediye Başkanları, Birlik ve Belediye Meclis Üyeleri ve belediye çalışanları katıldı.

İftar yemeği sonrası bir konuşma yapan Birlik Genel Sekreteri Halil MEMİŞ, yoğun katılımlarından ve gösterilen ilgiden dolayı teşekkür etti. Genel Sekreter konuşmasında, ramazan ayının birlik, beraberlik ve hoşgörü ayı olduğunu belirterek, Doğu Karadeniz Belediyeler Birliğinin amaçlarından bir tanesinin de belediyelerimiz arasındaki işbirliği ve diyaloğun artırılması olduğunu ifade etti.
Genel Sekreter Halil MEMİŞ’in konuşmasından sonra bir süre sohbet eden katılımcılar Hopa’dan ayrıldılar.

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_003

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_007

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_012

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_016

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_025

Artvin___Hopa_iftar_17.08.2010_053