Birliğimizden Ücretsiz Eğitim Semineri.

Birliğimizce belediyelerimizin seçilmiş ve atanmış görevlilerine yönelik İstanbul’da 20 – 24 Aralık 2010 tarihlerinde hizmet içi eğitim semineri yapılacaktır. Seminer Türkiye Belediyeler Birliği ile Birliğimiz arasında gerçekleştirilen işbirliğine göre düzenlenecektir.
Eğitim seminerine belediye başkanları, belediyelerimizin meclis ve encümen üyeleri, birim müdürleri ile diğer belediye görevlileri katılabilecektir.

Seminerin eğitim ve konaklama giderleri Birliğimiz tarafından karşılanacak olup, katılımcılar seminer için her hangi bir ücret ödemeyeceklerdir.

Eğitim seminerinde Personel Mevzuatı, Kabahatler Kanunu ve Uygulaması, 5018 sayılı Kamu Mali Kontrol Kanunu konularında bilgiler verilecektir.

Seminere eğitimci konuşmacı olarak katılacaklar kesin kayıtlar başladığında duyurulacaktır.
Seminerin bir tam günü İstanbul’da araştırma inceleme ve kültür gezisi yapılacaktır.
Seminer için sımnırlı sayıda yer bulunduğundan, eğitim seminere katılmak isteyenlerin aşağıdaki linki tıklayarak “Ön Başvuru Formu” nu doldurup Birliğimizin (462) 2233463 nolu faksına göndermeleri halinde kesin başvurular alınmaya başlandığında, ön başvuru yapanlara öncelik hakkı verilecektir.

Ön Başvuru Formu İçin Lütfen Tıklayınız…