BAŞKAN KARAPIÇAK’IN ESNAF ZİYARETLERİ DEVAM EDİYOR
Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak ve beraberinde İl Genel Meclis Üyesi Halil AYDIN, liman mevkii ve terminal mevkiindeki esnaflarını ziyaret ederek, talep ve dilekleri samimi bir sohbet havasında dinlediler. Esnaf ziyaretlerinde halk ile de hasbihal eden Başkan’ın samimi pozları gözlerden kaçmadı.
Mevsimin yaz olması sebebiyle özellikle gurbetçi vatandaşların yoğun ilgisiyle karşılaşan Başkan Karapıçak, Tirebolu’lu halkın memleketlerinden kopmayıp ziyarete geldikleri için ziyadesiyle memnun kaldığını bildirdi.
Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak’ın esnaf ziyareti devam ederken, Belediye personeli de farklı bir noktada vatandaşlara Başkan Karapıçak’ın hediyesi olarak diş macunu ve diş fırçası dağıttı.









