Başkan KASAP’ın ”17 Ağustos 1999 Depremi”nin yıl dönümü için mesajı

17 yıl önce bugün, Türkiye’nin en acı 45 saniyesini yaşadık. Yitirilip giden hayatlar, kaybolan umutlar, yıkık dökük evler, ocaklar…

Rabbim tekrar böyle bir acı yaşatmasın. 17 Ağustos 1999 depreminin yıldönümünde kaybettiklerimizi rahmetle anıyor, geride kalan kederli yakınlarına baş sağlığı ve sabır diliyorum.