Başkan Öztürk’ten Belediye Zabıtalarına Çiçekli Kutlama
1-7 Eylül Zabıtalar Haftası olması nedeniyle Şavşat Belediye Başkanı Ahmet Sinan Öztürk, Başkan Yardımcısı Özcan Arslan ve Yazı İşleri Müdürü Filiz Özcan Belediye Zabıta Ekibini ziyaret etti ve çiçek takdim etti.
Ziyarette zabıtalara teşekkür eden Öztürk: “Zabıta arkadaşlarımızın dışarıda sergiledikleri her türlü davranışın belediyenin imajını yansıtıyor. Sizlerin dışarıda yapacağı hal ve tutumlar direkt olarak Belediyemizi ilgilendiriyor. Bu konuda sizlerin gerekli özeni gösterdiğini biliyoruz ve sizlere bu konuda teşekkür ediyorum. Sorunlarınızın başında yeterli personelin olmaması olduğunun farkındayım. Bu konuda özveriyle çalıştığınızı hepimiz biliyoruz. Gönül isterdi ki daha kapsamlı ve büyük bir zabıta ekibimiz olsun ancak ne yazık ki elimizden bir şey gelmiyor. İnşallah el birliği ile Şavşat’ı hep birlikte daha yaşanabilir bir ilçe haline getireceğiz. Katkılarınızdan dolayı teşekkür ederim. Zabıta haftanızı kutluyor, görevinide başarılar diliyorum” dedi.
Başkan Öztürk’e bu anlamlı ve düşünceli ziyaret için teşekkür eden Zabıta Amiri Yılmaz Durmuş: “Ziyaretinizden dolayı sayın başkanım ve başkan yardımcıma çok teşekkür ediyorum. Zabıta ekibi olarak ufak sıkıntılarımız oluyor tabiki. Ancak gerek başkanım gerekse diğer mesai arkadaşlarımızın destekleri ile hep birlikte çalışmalarımıza devam ediyoruz. Ayrıca özveriyle çalışan zabıta arkadaşlarım Ümit Coşkunoğlu ve Varol Demiral’a da çok teşekkür ediyorum” dedi.
Ziyaret çektirilen hatıra fotoğrafı ile sona erdi.






