Başkan Çebi ve Kaymakam Tezcan Kore Gazisini Hastanede Ziyaret Etti
Kaymakam Adnan Tezcan, Garnizon Komutanı Ercan Işık, Araklı Belediye Başkanı Recep Çebi, Şoförler Odası Başkanı Mustafa Gümüştaş, Belediye Meclis Üyesi Yeşilyurt eski belde belediye başkanı Hüseyin Kalaycı ve gaziler ile birlikte 90 yaşında hastanede tedavi gören Kore Gazisi Süleyman Özdemir’i 19 Eylül Gaziler Gününde ziyaret ettiler. Tedavi gören gaziyle yakından ilgilenen Başkan Çebi ve Kaymakam Tezcan; ”Gazimizin 19 Eylül Gaziler Gününü kutluyor acil şifalar diyoruz” ifadelerine yer verdiler.
![]()






