Şavşat Belediyesi’nden Yüksekokul Öğrencilerine Kahvaltı

Şavşat’ta kısa bir süre önce eğitime başlayan Şavşat Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile Şavşat protokolü Şavşat Belediyesi’nin düzenlemiş olduğu kahvaltı ile biraraya geldi.

Şavşat Evi’nde düzenlenen kahvaltıya Şavşat Kaymakamı Mesut Gazi Ambarcı, Belediye Başkanı Ahmet Sinan Öztürk, Garnizon Komutanı Aytunç ÜNSAY, Meslek Yüksekokulu Müdürü Aşkın Göktürk, protokol üyeleri, öğretmenler, öğrenciler ve aileleri katıldı.

Kahvaltının ardından bir konuşma yapan Belediye Başkanı Ahmet Sinan Öztürk: “Öncelikle sevgili öğrencilerimize Şavşat’ı tercih ettikleri için çok teşekkür ediyoruz ve Şavşatımıza hoşgeldiniz diyorum. Şuanda Şavşat Belediyesi, Şavşat protokolü ve Şavşat halkı sizlere kucak açmış durumda, sizler bizim ilk göz ağrımızsınız. Şavşat’ta yüksekokul açılması ilçemiz için farklı bir önem arzediyor.

Arkadaşlar şunu hiçbir zaman unutmayın: ‘Hedefinizi her zaman büyük tutun ama küçük şeylerle mutlu olmasını bilin’. Zahmet buyurdunuz buraya geldiniz hepinize teşekkür ediyorum.” dedi.

Düzenlenen kahvaltıda Şavşat Kaymakamı Sayın Mesut Gazi Ambarcı ise öğrenci ve ailelerine hoş geldiniz diyerek, ailelerin gözlerinin arkada kalmamasını öğrencilerin emin ellerde olduğunu, her zaman yanlarında olacağını dile getirdi. 2016-2017 Eğitim-Öğretim yılında öğretmen ve öğrencilere başarılar diledi.

Yapılan konuşmaların ardından Belediye Başkanlığı tarafından öğrencilere hediye dağıtıldı ve kahvaltı karşılıklı sohbetin ardından sona erdi.

İlçe Protokolü, Öğrenci ve Öğretmenler Şavşat Belediyesi Ülkü Ulusoy Kadın Sosyal Yaşam ve Eğitim Merkezi’ni Ziyaret Etti

Kahvaltı bitiminden sonra ilçe protokolü, öğrenci ve öğretmenler açılışı Temmuz ayından yapılan Şavşat Belediyesi Ülkü Ulusoy Kadın Sosyal Yaşam ve Eğitim Merkezi’ne ziyarette bulunuldu. Yaşam ve Eğitim Merkezi hakkında bilgi veren Başkan Öztürk: “İlerleyen zamanlarda bu yaşam merkezinde güzel işler yapmak adına siz genç beyinlere ihtiyacımız var. Bu anlamda üniversitemizden ve yüksekokulumuzdan beklentimiz büyük. İnşallah hep birlikte burada çok güzel çalışmalar yaparak Şavşat’a ayrı bir değer katacağız” dedi.

İlçe protokolü, öğrenci ve öğretmenler bina da incelemelerde bulunduktan sonra ziyaret sona erdi.

 

img_2818 img_2830