İLÇEMİZDE FENER ALAYI YÜRÜYÜŞÜ DÜZENLENDİ

İlçemizde 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla Cumartesi günü gerçekleştirilen Fener Alayı yürüyüşü Kale önünden başlayıp, Tirebolu Demokrasi Meydanından geçerek, plaj mevkiine kadar ilerledi. Tirebolu İskender Kaptan Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Bando takımının çaldığı marşlar eşliğinde “Cumhuriyet Bayramı Fener Alayı” yürüyüşü gerçekleştirildi.

Tirebolu İlçe Emniyet Müdürlüğü tarafından yollarda gerekli tedbirlerin alınmasıyla gerçekleştirilen Fener Alayı yürüyüşüne Tirebolu İlçe Kaymakamı İsmail Ayhan Tavlı, Tirebolu Belediye Başkanı Abdullah Karapıçak, Gaziler, Siyasi Parti Temsilcileri, Öğrenciler ve Vatandaşlar katıldı.

1_640x426

2_640x426

9_640x427