BAŞKAN KASAP EN BÜYÜK İHTİYACIMIZ ŞEHİRLERİ GÜZELLEŞTİRMEK

Geleceğe dönük inovasyon ( yenilik) projelerin konuşulduğu, 7. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Yerel Yönetimler Sempozyum toplantıları 2. gününde de devam ediyor.

Geleceğe dönük inovasyon ( yenilik) projelerin konuşulduğu, 7. Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Yerel Yönetimler Sempozyum toplantıları 2. gününde Rize Belediye Başkanı Prof. Dr. Reşat Kasap, bu büyük platformun bir parçası olmak Rize için yapılacak inovasyon merkezi, sektörde avantajları yakalama fırsatı sağladığını söyledi.

TOPLANTILAR ŞEHİRCİLİĞE IŞIK TUTTU…

23-26 Mart 2017 tarihleri arasında ziyaretçilerine kapılarını açan Antalya Şehircilik ve Teknolojileri Fuarı’nda Rize Belediye Başkanı Prof. Dr. Reşat Kasap, “ Sempozyum toplantıları Şehirciliğe ışık tuttu. Belediye Araçları, ulaşım araçları, kent mobilyaları, park-bahçe düzenlemesi ekipmanları, peyzaj donatıları, altyapı, su, gaz, yol malzemeleri, sağlık, kültür ve sanat, spor tesisi ekipmanları vb. bir çok sektörü kapsayan avantajları değerlendirme fırsatı bulduk.

En büyük görevlerimizden biri İnsanlarımızın yaşamlarını kolaylaştırmak. Şehrimizin daha da güzelleşmesiyle ilgili, ürünler üreten, düşüncüler üreten firma larla görüştük. Aynı zamanda Belediyemizde yapmış olduğumuz kamu hizmetlerini ve kültürümüzü burada göstererek birbirlerimize örnek teşkil ettik” diye konuştu.

 

17457451_1496589863698769_7206211025030887113_n

17458116_1496589797032109_8791043530621034258_n